Jak złożyć zamówienie w sklepie PolskieKoldry.pl?

Większość klientów decyduje się na zamówienie online z szybką płatnością przez serwis przelewy24, ale przyjmujemy również zamówienia telefonicznie lub mailowo.

0

Czy do zamówienia potrzebuję rachunku bankowego?

Nie. Jeśli nie posiadasz rachunku bankowego lub nie chcesz z niego korzystać przy zakupie w naszym sklepie, możesz wybrać płatność za pobraniem, aby opłacić zamówienie gotówką u kuriera.

1

Jakim kurierem wysyłane są zamówienia?

Przy składaniu zamówienia możesz wybrać kuriera InPost lub DPD.

0

Czy możliwa jest dostawa do punktu odbioru?

Tak. Możemy dostarczyć Twoje zamówienie do paczkomatu InPost, punktu odbioru DPD lub na wybraną stację benzynową Orlen, skąd samodzielnie odbierzesz paczkę.

0

Jak długo trwa przygotowanie zamówienia?

Większość zamówień na kołdry i poduszki złożonych w dni robocze do 13.00 wysyłamy natychmiast. Niektóre artykuły mają dłuższy termin realizacji - w każdym przypadku jest on podany przy produkcie.

0

Jak mogę zwrócić produkt?

Procedura zwrotu jest dokładnie opisana w zakładce ZWROTY. Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości, to skontaktuj się z naszą infolinią +48 533 111 488 lub napisz do nas maila na adres [email protected]. Odpowiemy tak szybko, jak to możliwe.

0

Jak złożyć reklamację?

Wystarczy, że skontaktujesz się z nami mailowo opisując dokładnie powód reklamacji i załączysz zdjęcia przedstawiające problem. Odpowiemy tak szybko, jak to możliwe i przedstawimy Ci dalsze instrukcje działania.

0

Jak złożyć zamówienie w sklepie PolskieKoldry.pl?

Większość klientów decyduje się na zamówienie online z szybką płatnością przez serwis przelewy24, ale przyjmujemy również zamówienia telefonicznie lub mailowo.

0

Czy do zamówienia potrzebuję rachunku bankowego?

Nie. Jeśli nie posiadasz rachunku bankowego lub nie chcesz z niego korzystać przy zakupie w naszym sklepie, możesz wybrać płatność za pobraniem, aby opłacić zamówienie gotówką u kuriera.

1

Jakim kurierem wysyłane są zamówienia?

Przy składaniu zamówienia możesz wybrać kuriera InPost lub DPD.

0

Czy możliwa jest dostawa do punktu odbioru?

Tak. Możemy dostarczyć Twoje zamówienie do paczkomatu InPost, punktu odbioru DPD lub na wybraną stację benzynową Orlen, skąd samodzielnie odbierzesz paczkę.

0

Jak długo trwa przygotowanie zamówienia?

Większość zamówień na kołdry i poduszki złożonych w dni robocze do 13.00 wysyłamy natychmiast. Niektóre artykuły mają dłuższy termin realizacji - w każdym przypadku jest on podany przy produkcie.

0

Jak mogę zwrócić produkt?

Procedura zwrotu jest dokładnie opisana w zakładce ZWROTY. Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości, to skontaktuj się z naszą infolinią +48 533 111 488 lub napisz do nas maila na adres [email protected]. Odpowiemy tak szybko, jak to możliwe.

0

Jak złożyć reklamację?

Wystarczy, że skontaktujesz się z nami mailowo opisując dokładnie powód reklamacji i załączysz zdjęcia przedstawiające problem. Odpowiemy tak szybko, jak to możliwe i przedstawimy Ci dalsze instrukcje działania.

0

Nowe konto

Masz już konto?
Zaloguj się lub Zresetuj hasło