Jak złożyć zamówienie w sklepie PolskieKoldry.pl?
Większość klientów decyduje się na zamówienie online z szybką płatnością przez serwis przelewy24, ale przyjmujemy również zamówienia telefonicznie lub mailowo.
Czy do zamówienia potrzebuję rachunku bankowego?
Nie. Jeśli nie posiadasz rachunku bankowego lub nie chcesz z niego korzystać przy zakupie w naszym sklepie, możesz wybrać płatność za pobraniem, aby opłacić zamówienie gotówką u kuriera.
Jakim kurierem wysyłane są zamówienia?
Przy składaniu zamówienia możesz wybrać kuriera InPost lub DPD.
Czy możliwa jest dostawa do punktu odbioru?
Tak. Możemy dostarczyć Twoje zamówienie do paczkomatu InPost, punktu odbioru DPD lub na wybraną stację benzynową Orlen, skąd samodzielnie odbierzesz paczkę.
Jak długo trwa przygotowanie zamówienia?
Większość zamówień na kołdry i poduszki złożonych w dni robocze do 13.00 wysyłamy natychmiast. Niektóre artykuły mają dłuższy termin realizacji - w każdym przypadku jest on podany przy produkcie.
Jak mogę zwrócić produkt?
Procedura zwrotu jest dokładnie opisana w zakładce ZWROTY. Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości, to skontaktuj się z naszą infolinią +48 533 111 488 lub napisz do nas maila na adres [email protected]. Odpowiemy tak szybko, jak to możliwe.
Jak złożyć reklamację?
Wystarczy, że skontaktujesz się z nami mailowo opisując dokładnie powód reklamacji i załączysz zdjęcia przedstawiające problem. Odpowiemy tak szybko, jak to możliwe i przedstawimy Ci dalsze instrukcje działania.
Jak złożyć zamówienie w sklepie PolskieKoldry.pl?
Większość klientów decyduje się na zamówienie online z szybką płatnością przez serwis przelewy24, ale przyjmujemy również zamówienia telefonicznie lub mailowo.
Czy do zamówienia potrzebuję rachunku bankowego?
Nie. Jeśli nie posiadasz rachunku bankowego lub nie chcesz z niego korzystać przy zakupie w naszym sklepie, możesz wybrać płatność za pobraniem, aby opłacić zamówienie gotówką u kuriera.
Jakim kurierem wysyłane są zamówienia?
Przy składaniu zamówienia możesz wybrać kuriera InPost lub DPD.
Czy możliwa jest dostawa do punktu odbioru?
Tak. Możemy dostarczyć Twoje zamówienie do paczkomatu InPost, punktu odbioru DPD lub na wybraną stację benzynową Orlen, skąd samodzielnie odbierzesz paczkę.
Jak długo trwa przygotowanie zamówienia?
Większość zamówień na kołdry i poduszki złożonych w dni robocze do 13.00 wysyłamy natychmiast. Niektóre artykuły mają dłuższy termin realizacji - w każdym przypadku jest on podany przy produkcie.
Jak mogę zwrócić produkt?
Procedura zwrotu jest dokładnie opisana w zakładce ZWROTY. Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości, to skontaktuj się z naszą infolinią +48 533 111 488 lub napisz do nas maila na adres [email protected]. Odpowiemy tak szybko, jak to możliwe.
Jak złożyć reklamację?
Wystarczy, że skontaktujesz się z nami mailowo opisując dokładnie powód reklamacji i załączysz zdjęcia przedstawiające problem. Odpowiemy tak szybko, jak to możliwe i przedstawimy Ci dalsze instrukcje działania.